11 facts about me.

by - 4/28/2014 09:36:00 AM

Lovely Emmo challenged me to tell 11 facts about me.
Rules are:
1. Tell 11 random things about you.
2. Answer to questions that you have asked.
3. Make 11 questions for the ones you are challenging.
4. Choose 11 bloggers who you want to challenge (under 200 readers).
5. Tell who are the ones you challenged.

Emmo haastoi minut kertomaan 11 faktaa itsestäni.
Haasteen säännöt: 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.

Lovely Riikka and I last weekend :)
Emmo asked:
1. What is a work in progress right now?
My very first canvas - I got so much great inspiration from Riikka. I attended to her workshop last weekend. 
2. What are you expecting?
Summer!
3. Where would you like to travel?
To London and to New York. At the moment to home, too.
4. Who inspires you?
Other scrapbookers and my children.
5. The best thing about blogging?
Socializing.
6. Challenging thing about it?
Make time for it.
7. Favorite crafting technique?
Using string.
8. Do have other hobbies than crafting?
Riding a horse.
9. What makes you proud?
My work, my children, my hubby, my friends, my home, myself. I'm proud of me and happy the way I am- I don't need anything special to make me proud.
10. Describe yourself in three words?
Happy, healthy, open.
11. The best thing about your blog?
All the creations I'm introducing here, of course ;)  

1. Mitä on työn alla juuri nyt? 
Ihka ensimmäinen kanvakseni - sain hurjasti inspiraatiota Riikan kurssilta viikonloppuna.
2. Mitä odotat? 
Kesää!
3. Minne haluaist matkustaa?
Lontooseen ja New Yorkiin. Tällä hetkellä myös kotiini.
4. Kuka sinua inspiroi?
Muut skräppääjät ja lapsukaiseni.
5. Mikä bloggaamisessa on parasta?
Sosiaalisuus. 
6. Entä haastavinta?
Löytää aikaa sille. 
7. Mikä on lempitekniikkasi askartelussa?
Langan käyttäminen. 
8. Mitä muuta harrastat (askartelun lisäksi)?
Ratsastusta. 
9. Mistä olet ylpeä?
Työstäni, lapsistani, puolisostani, ystävistäni, kodistani, minusta. Olen ylpeä itsestäni ja onnellinen juuri tällaisena - en tarvitse mitään ihmeitä ollakseni ylpeä. 
10. Kuvaile itseäsi kolmella sanalla.
Onnellinen, terve, avoin.
11. Parasta blogissasi?
Työt joita täällä esittelen, tietenkin ;)

My two great inspiration - horse and hubby.
My 11 random facts:
1. I love to eat ice cream but I can't eat it.
2. I was only 15 years old when I moved to live on my own.
3. I'm happy of all those new friends I have met somehow through crafting.
4. My daytime job is in the office, but I stand all day as my tail bone is injured.
5. My god daughter was born weighting only 578 grams, it always makes me smile when I think how strong and healthy she is at the moment.
6. I have known my horse for 16 years now - most horses live about 20 to 30 years, so that IS a long time.
7. I'm going to be a bridesmaid to my co-worker next summer.
8. I met my husband in the same summer cottage my parents met over 40 years ago.
9. I just got a huge promotion at work.
10. I'm dreaming of new pair of riding boots.
11. I'm a little addicted to Facebook and Instagram.

Minun 11 faktaani:
1. Rakastan jäätelöä mutten voi juurikaan syödä sitä.
2. Olin vain 15 vuotta vanha kun muutin asumaan omilleni.
3. Olen onnellinen jokaisesta uudesta kaverista jonka olen askartelun kautta saanut.
4. Päivätyöni on toimistotyötä, mutta seison päivät koska häntäluuni ei siedä istumista.
5. Kummityttöni syntyi 578 gramman painoisena, tulen aina tavattoman onnelliseksi kun mietin kuinka vahva ja terve hän nyt on.
6. Olen tuntenut ratsuni 16 vuotta. Se on pitkä aika, sillä useimmat hevoset elävät 20-30 vuotta.
7. Olen ihanan työtoverini kaaso ensi kesänä.
8. Tapasin puolisoni samalla mökillä kuin vanhempani tapasivat 40 vuotta sitten.
9. Olen juuri saanut ylennyksen töissä.
10. Unelmoin uusista ratsastussaappaista.
11. Olen hieman koukuttunut Facebookkiin ja Instagramiin.

This is me, hello!
I'm challenging only three super talented bloggers: VeeraShawna and Sandra.
My questions to you:
1. How did you start crafting/scrapbooking?
2. Your favorite manufacturer?
3. Your daytime job?
4. What do you want to learn?
5.  Where you are after 10 years?
6. Your favorite craft goods?
7. What is your dream?
8. To whom would you give 10 million dollars if you had to?
9. What makes you happy?
10. You wake up in the middle of the night, what is your first thought?
11. Share your favorite photo of you?

Minä haastan vain kolme huippulahjakasta bloggaajaa: VeeraShawna ja Sandra.
Kysymykseni teille:
1. Miten aloitit askartelun?
2. Lempi valmistaja?
3. Mitä teet työksesi?
4. Mitä haluat oppia?
5. Missä olet 10 vuoden kuluttua?
6. Lempi askartelutarvikkeesi?
7. Mistä unelmoit?
8. Kenelle antaisit 10 miljoonaa jos olisi pakko?
9. Mikä tekee sinusta onnellisen?
10. Kun heräät keskellä yötä, mitä mietit ensimmäisenä?
11. Jaa lempikuva sinusta itsestäsi?

Have a great week!! <3

You May Also Like

3 kommenttia

Your time to visit my blog and leave a comment is truly appreciated. Thank you!